vineri, 12 septembrie 2014

Cum moare un vegetarian de foame?

Cum moare un vegetarian de foame? O intrebare care pare sa framante pe oricine cand casca ochii cu surprindere cand afla ca ceafa de porc si micul au iesit din menu. Asa ca am zis sa impartasesc si eu experienta mea de azi cu muritul de foame.
Mi-am inceput agonia cu o supa crema de rosii  aproape raw executata in felul urmator:

Ingrediente: 5 rosii babane ulei de masline extravirgin, stock de  legume, o mana mare de busuioc proaspat, 4 catei de usturoi, 2 linguri de sweet chilli sauce, ceapa verde 3 fire, oregano uscat si tarhon, jumatate de castravete cubulete si crutoane.
Se pun in blender busuiocul, usturoiul , uleiul de masline, sosul de sweet chilli, oregana, tarhon si ceapa verde si se amesteca pana se transforma intr-un sos. Apoi rosiile se curata de pielite se pun intr-un robot de bucatarie cu ceva sare si se paseaza, se adauga sosul din blender  si stockul. In farfurie se presara cubuletele de castravete si crutoanele si se toarna peste supa crema de rosii. Gata in mai putin de 10 minute.

Am continuat sa sufar ingrozitor de foame cu  o salata de fasole din care lipsesc cu desavarsire proteinele si ce mai are corpul nevoie  facuta cam asa:
Ingrediente: Mix de fasole fiarta cam 500 de grame, ceapa alba si ceapa verde, capere cam 20 de bucati,  3 ardei kapia in otet,  cam 10 felii de sfecla in otet,usturoi marinat in ulei cu cimbru, olei de masline, piper, sare.
Se incepe cu ceapa taiata fin si presarata cu sare , o lasam cam 15 minute sa  i se inmoaie varful de gust, adaugam apoi ardeii kapia taiati  fasii, sfecla facuta fideluta,  felii subtiri de usturoi marinat, caperele, la final  potrivim de sare si piper si turnam uleiul de masline si zeama de la ardeii kapia. (as mai fi pus si masline dar nu mai aveam prin casa).

Intr-un final mi-am dat obstescul sfarsit  de vegetarian mort de foame cu  o salata  simpla ce s-a gandit vreo trei ore in frigider la ce a facut ,de pepene verde, pepene galben si ananas proaspat cu menta  proaspata si maruntita presata  peste si un paharel omenesc de coniac ca e un bun digestiv:P.

Sa imi fie tarana usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu