joi, 4 septembrie 2014

Despre ce scriu?

Probabil  o  problema mentala sper inca minora ma indeamna sa intreb si tot eu sa imi raspund.
Pe scurt  de tot scriu despre ce vreau eu. Daca e sa adaug totusi o codita adjectiv la raspunsul sec initial as spune  ca eclectic e termenul cel mai succint.  De la muzica care imi place la muzica pe care o urasc, de la retete la geopolitica, de la filosofie la fotbal. Is  roman deci nu am nicio problema sa ma pricep in egala masura la toate. Daca o sa fiu citit  doar de multiplele  mele personalitati sau multiplele voastre personalitati  este  la fel de relevant precum profetiile lui Ioan pentru  mersul lucrurilor in 2014,  ca sa il parafrazez aproximativ pe vocalistul de la Nightfall  scrisul este la urma urmelor un act masturbatoriu al intelectului asadar e o treaba de-o persoana. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu