joi, 6 noiembrie 2014

Cartofi dulci cu varza de Bruxelles






Se spune ca necesitatea este mama invataturii iar in bucatarie vorba asta se aplica destul de frecvent. Asadar cand nu stii exact ce sa gatesti o metoda buna este sa inventariezi cam ce ai la dispozitie. Asa am scos eu azi din palarie o reteta de varza de Bruxelles si cartofi dulci la cuptor. Asta avem, asta consumam. Alinierea a cuprins urmatoarele
- varza de Bruxelles cam 500  g
-cartofi dulci 4 mari
-  rosii cherry  200 g
- ceapa rosie 3 medii
- ulei de rapita 4-5 linguri
- cumin
- piper, sare, praf de usturoi
- sos Worcester, sos Pimento, suc de rosii 50 ml
Fiind si infometat si un pic pe graba am preferat sa dau putina viteza procesului  asa ca am pus  varza si cartofii sa fiarba  cam 10 minute in apa cu sare. Intre timp am taiat ceapa rosie rondele si rosiile cherry jumatati si le-am pus in tava stropite cu 2 linguri de ulei de rapita si sare. Am scurs varza si cartofii ,le-am adaugat si pe acestea in tava, am condimentat cu sare,piper, usturoi, cumin, sosuri , am amestecat bine si am dat la cuptorul incalzit la 200 de grade pentru 20 de minute.
Desi extrem de simpla reteta rezultatul a fost o bogatie de arome si gusturi.
Try this at home.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu